日本語にするとどうなるのでしょうか。
Thanks for letting us know about this issue.
I first noticed that this customer has the auto-clean feature for SMART turned off. However, after discussing this with my development team, we realized that clicking the "Clean All" button should have subsequently cleaned the file, even though auto-clean was disabled.
I am passing this site to my development team for an analysis and, hopefully, a fix for this issue.
I wish to ask the customer NOT to do anything to the infected file, as this will give us the opportunity to test any fixes on a live site. This infected file is part of a WordPress theme that is currently not being used on the customer's site, so if left alone, it should pose no issues for the customer's site. Doing this would give us the opportunity to make sure any fix works.
回答
こんな感じですかねぇ? 間違っていたらすみません。m(__)m
この案件につきましてお知らせいただきありがとうございました。
まず最初に注目したのは,このお客様にはハードディスク障害分析機能SMARTを止めるauto-cleanの機能があるということです。
しかしながら,我々の開発チームとの話し合いの結果,たとえauto-cleanの機能が止まっていても,Clean Allのボタンをクリックすることにより,ファイルを浄化することがわかりました。
私はこの案件の分析のためと,願わくば解決の一助になればと思い,こちらのサイトを私の開発チームへ知らせております。
これは私たちにとって様々な修正を試みる良い機会となりますので,私はお客様に対して,感染しているファイルについて何もなさらないようにお願いしたいです。
この感染したファイルは,お客様のサイト上では現在使われていないWordPressのテーマの一部であり,このような部分が残っているのであればお客様のサイトに問題を起こすべきではありません。こうすることは私たちに完全修正を確認する良い機会となります。