辞書や自学だけで解決しない疑問が解決!
 英語の疑問は「Weblio英語の質問箱」

未設定
2020-03-07 11:54

日本語にするとどうなるのでしょうか。

Also, I made a change to the customer's settings. The SMART "Root directory" setting was set to /wordpress/wp-content. This setting only downloaded a single directory of the WordPress installation and was preventing SMART from downloading all the files for the customer's site and scanning them for malware. I updated the directory setting to "/wordpress" and re-synced and rescanned the site. All files on the customer's site are now synced to the SMART mirror.
We will update you as soon as we have a fix for this issue.

回答

2020-03-07 11:54:58

間違っていたらすみません。m(__)m

また,お客様の設定も変更しました。
SMARTのルートディレクトリの設定が,/wordpress/wp-contentとなっておりました。
この設定ですとWordPressインストールの1つだけのディレクトリをダウンロードする設定となっており,SMARTがお客様のサイトにすべてのディレクトリをダウンロードするのを妨げており,それらからのマルウェアの検知ができません。
ディレクトリの設定を/wordpressに変更し再度同期をかけ,サイトのスキャンを行いました。
お客様のサイトのすべてのファイルは,現在SMARTのミラーと同期しております。
この案件につきましては,修正次第アップデートいたします。

関連する質問

この質問に回答する

この質問に関する情報・答え・アドバイスできることがあったら、回答を投稿しよう。
日本語にするとどうなるのでしょうか。

Also, I made a change to the customer's settings. The SMART "Root directory" setting was set to /wordpress/wp-content. This setting only downloaded a single directory of the WordPress installation and was preventing SMART from downloading all the files for the customer's site and scanning them for malware. I updated the directory setting to "/wordpress" and re-synced and rescanned the site. All files on the customer's site are now synced to the SMART mirror.
We will update you as soon as we have a fix for this issue.

回答を入力する