このメール の意味は?
Hey there
Thank you for reaching out to us!
I appreciate your patience as we handle a higher-than-normal ticket volume
I am sorry that you are having issues with the Switch version of the game.
We apologize for the inconvenience, this is currently a known issue. The team is currently working on a fix that should mitigate the issue as soon as possible.
To help our moderators and developers collect more information on this issue, please report this bug at: https://bugs.mojang.com/browse/MCPE-154110
If you find a pre-existing bug report that matches the issue you are experiencing, we suggest upvoting this bug and adding a comment if you have any new information to provide. Feel free to review that bug report periodically to see if any new workarounds or information become available.
Thank you for your patience while we work on the solution!
Cheers, Agent Rainbow Sheep
回答
こんにちは お問い合わせいただきありがとうございます!通常よりも多いチケット量を処理しておりますので、もうしばらくお待ちください。Switchバージョンのゲームで問題が発生していることをお詫び申し上げます。ご不便をおかけして申し訳ありません。これは現在既知の問題です。 チームは現在、問題をできるだけ早く軽減するための修正に取り組んでいます。モデレーターと開発者がこの問題に関する詳細情報を収集できるように、https://bugs.mojang.com/browse/MCPE-154110でこのバグを報告してください。発生している問題に一致する既存のバグレポートを見つけた場合は、このバグに賛成票を投じ、提供する新しい情報がある場合はコメントを追加することをお勧めします。 そのバグレポートを定期的に確認して、新しい回避策や情報が利用可能になるかどうかを確認してください。私たちが解決策に取り組んでいる間、あなたの忍耐に感謝します!
乾杯、エージェントレインボーシープ