回答
これは仕事のメールでしょうか。でしたら、接続詞は要りません。私は簡単な挨拶の後、すぐに要件を書きます。相手に伝えたいことを早く書かないと、仕事のスピードが落ちます。接続詞とか考えていられません。それに、忙しい相手のことを思うと、要件と関係のない言葉はあまり意味がありません。
挨拶も、知っている相手なら、挨拶は不要です。まだ知らない相手であれば、出来るだけ手短に自己紹介します。時候の挨拶は、英語にありません。
要件を一文で書いて、その後に背景や理由の説明します。この順番を逆にする人も多いのですが、相手が忙しい人なら、要件が先に書かれている方が助かります。
挨拶
My name is Joe Biden, and I am the buyer at Kamala Harris Automotive for headlight sensor systems.
要件
May I visit you at your plant sometime next month?
背景
We would like to learn more about your new products. Our design team and I visited your booth at the Detroit show last week, but we were not able to stay there and listen to your presentation because of an appointment.
要件の詳細
Please give me a few dates when you will be available at your plant to meet with me.
閉め
I’m looking forward to meeting you.